Toastjern Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Fattern skal selge godbilen sin: -258550KM, men bærer ikke preg av dette. Da fattern er BMW-entusiast som meg, og har vært det siden han fikk lappen. Bilen er veldig godt vedlikeholdt, god å kjøre og den ligger veldig godt på veien -2liter turbodiesel, manuelt gir -Bilen er nylakkert i org fargen Mai 2010, all rust ble tatt. (synes kanskje ikke så godt på bilder, da bilen er litt møkkete) -Ble da også montert ny M5 frontfanger med tilbehør. -Ny frontrute -Tårnstiver foran -Det er montert senkesett, Bilstein B12 på bilen (30mm ca) -Beige skinn interiør -Hella facelift lykter foran og bak -Xenon, med automatisk høydejustering -Aircondition, alarm, fjernstyrt sentrallås, -Elektriske ruter foran og bak, antispinn, antiskrens, -Cruise Control, regnsensor, varme i rattet, varme i setene foran, -Justering av støtte til korsryggen i førersete, multifunksjonsratt, -Justering av temperatur i bakseter, 8 airbager, skipose, -16" Orginal felg på piggfrie vinterdekk (trenger nye dekk) -18" Nitro Rosso felger (nye dekk, 235/40-18) Tårnlagre fremme skal byttes før salg, senkesettet skal også skrives inn i vognkortet. Har time til det onsdag den 16. Pris: 115000/bud Ved interesse kontakt: Fattern (Glenn): 92459140 Meg: 97678813 (Hvis fattern ikke svarer, jeg kan svare på det meste)
Anbefalte innlegg