Mr. E36 Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 girkassen på min 323i e36 er helt på tryne sliter med å få den inn og ut av gir må clutche inn og ut hundre ganger mistenker synkron ringene men er ikke sikker, den lager en merkelig lyd når når den står i fri på tomgang. det kommer også en klakke lyd når eg tar inn og ut clutch pedalen, det kommer også høy suse lyd på første og andre gir itillegg til skrapelyder og treg/tung overføring mellom stort sett alle gir Noen som har peiling??
kvernen Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Jeg å hadde lyd i min kasse ( Svak klunke lyd) Det viste seg å være utløserlageret som hadde takket for seg. Så jeg ville tatt en titt på det=)
mrrogne Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 ja er sikkert utløyserlageret du får ikkje trykk på clutchen viss det er gåent
BMW_320icoupe Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Er ikke slavesylinderen på girkassen da? Hadde noe lignende på min, men etter jeg skiftet sylinderen funker det, men no er det en slaks klirrelyd idet jeg trykker forsiktig på clutchen, kommer ikke når den er helt ute, eller helt inne...
Mr. E36 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 snakket med en mekanikker i dag han prøve kjørte den litt og var ganske sikker på at det var synkronringene og noen lagere i girkassen siden susingen forsvant mer og mer etter hvert som man girte opp men tusen takk for alle svar Mvh. johan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå