jonr Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Hei Noen som vet om andre steder i stavanger man kan få sotet rutene proft ? Leverte inn bilen på riis bilglass hunevåg som skulle sote alle rutene mine (e46 m3 coupe) uten frontruta, så plutselig ringer de da etter 7 timer å sier de ikke tør ta av sidepanelene på døra fordi det er skinn så jeg får ikke sota siderutene forann, hva faen lissom, er det første gang de har en e46 coupe inne da eller... og er det ikke jobben dems? hva om en sånn rute er knust. faen er dritskuffa :\ har ikke fått henta bilen så vet ikke hvordan resultatet er, men hadde gleda meg som en unge til å få hele sota, hehe kom gjerne med noen tips om andre steder så jeg får sota resten
stian1990_2 Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 http://bmwguiden.no/forum/viewtopic.php ... 83&start=0
babjorn Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Er vel bare å dra inn til dem å ta av sidepanelene selv å få det litt billigere kanskje? tar jo ikke lange tiden å ta dem av.
jonr Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 http://bmwguiden.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=53183&start=0 takk skal lese igjenom den
jonr Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Er vel bare å dra inn til dem å ta av sidepanelene selv å få det litt billigere kanskje? tar jo ikke lange tiden å ta dem av. Joda det går vel ann, men poenget var vel egentlig at jeg helst ville slipe å gjøre noe selv å ødlegge noe i den fine bilen min men er det ingen annen utvei så
babjorn Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Ja skjønner den,er jo rimelig rart at dem ikke har tatt av sidepanelene på en E46 :/
Gunnar Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hørtes talentløst ut, tar jo 5 minutter. Helt greit at de ikke har tatt av på en E46 før, og ikke vet hvordan det skal gjøres, men det hadde ikke kostet de mange kaloriene å finne utav det i stedet for å gi opp.
Ørjan^^ Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Solskjerming og reklame på ganddal.. Utrolig flinke folk. Ble stoppa av vegvesenet med film på framrutene og de fikk ikke tak i filmen om det så smalt. Rett før jeg klarte og overtale dem om at det var orginalt
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 tingen er vel at de pleier å ta ut vinduene.. og ved demontering av vinduene foran, så er det ca "1 times" justering per side for å få det bra uten vindsus eller lekkasje. coupe`er er noe drit å ta ut vinduene i dørene i. er jo litt kjipt å gjøre så mye jobb, for så å bli stoppet å må rive det av :/ men de burde klart å sote dem mens de står montert i da. (er ikke sikker min konklusjon stemmer da)
jonr Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Mulig det er det som var grunnen Roald, men da burde de jo bare sakt når jeg ba om pris at de ikke tokk siderutene forann, men jeg fikk pris på alle, og det var ikke noe problem, de skulle file ned kantene osv så det skulle se orginalt ut å greier, men den gang ei. det de sa når jeg henta den var at de var redd for å dra av dørepanelene pga skinnet, for utstyret de brukte hadde skarpe kanter osv.. jaja Første bilen de ikke hadde klart å sote vistnok, hurra, diplom til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå