Bimmerfører Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hei På vei til jobben i dag var alt normalt, selv etter at jeg kjørte på en grevling som lå i veibanen. Kjørte ca 5-6km etter at jeg traff grevlingen og alt var normalt. Når jeg så etter endt arbeidsdag setter meg i bilen for å kjøre hjem, lyser antispinnlampa og selv når jeg trykker på knappen slutter den ikke å lyse. Prøvde å skru av tenningen noen minutter, men uten at det ble noe bedre, nappet derfor av batterikabelene og lot de være av i ca 1 time og fortsatt samme feilen når jeg starter bilen igjen. Kan det være noen kabel eller kontakt som har blitt revet av når jeg traff den grevlingen??? Eller er det andre feil som plutselig har kommet. Bilen har ikke mistet motorkraft og ingen fartssperre så jeg velger derfor å tro at den ikke har gått i nødmodus. Bilen er en E39
eirikoo Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 ABS sensor som har blitt skadet eller revet av ledning..
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Sjekk om vaieren i motorrommet har gått av..den går inn på spjeldhuset på sjåførside. Ser den kjapt hvis du åpner pansret. hadde samme problem på min. Når jeg dro i vaieren så dro jeg den rett utav hylsa. Skal ikke ha mye sammenheng med påkjørsel av grevling å gjøre men.. verd å sjekke uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå