simen111 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Halloen...Eg har ein bmw 525td med m-sport felgar 245/40-18 og ynskjer å bytta til 225/50-17. Kjem i fra sogn med dårlege vegar og slit litt med sporing, så ynskjer å gå ned i bredde. Det er 4 dekk på felgane pluss eg har 2 heilt nye som ikkje er påsatta. Dei 2 bak er nesten nye, mens dei framme må byttast neste år. Kjem fra sogn så dersom det blir snakk om ein byttehandel så får kjøpar stå for frakt..Felgane er nesten like dei på bilde, men der er det 19", Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 de nederste på bilde, har du ett sett av dem også? (altså 19") hvilken prisklasse har du tengt deg for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Simen har kun eit sett i 18", som han ynskjer å bytte til 17" Ilustrasjonsbilde er 19". Det er det han meinar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 de på det nederste bildet heter "Style 172 M Sport staggered" og kom kun i 19" så om hans er 18" så er de nok ikke like dem. men ok, da "melder" jeg meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen111 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Faan. Eg seier jo at dei er ganske like dei på bilde.... Er det så vanskeligt å forstå??? Var ein kar her heime av meg i dag og han trudde mine felgar var M5 felgar..Eg ser så og sei ikkje forskjell på mine og dei på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posefant Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Har et sett 17" originale, men husker ikke dekkdimensjonen. Er vinterdekk så de er på lager. På sommerdekkene er det bare 16" 225/45 dessverre. Er uansett interessert, har lyst på 18" gjennom sommeren. Skal sjekke til uka om de kan hente ut info på vinterdekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 harregud.. ta deg ei chillpill!! eg skreiv det for å informere deg bare! jeeeez! trenger ikke flippe helt da. du sier at den ligner på dem på bilde, men du syns ikke det er greit å få ett riktig bilde av felgene dine da?, så folk VET hva di bytter felgene sine bort i. vist du ser Style 172 felgene på skrå, så er di litt spesielle ser du. men ja, de kan minne litt om de andre fra sida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå