Spinx Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Jeg trenger altså da en riktig dyktig lakkerer til å lakke min e36 m3 coupe, i orgfarge som er hellrot 314. Bilen skal kun lakkes utvendig. Kom med tilbud eller tips om hvem som egner seg for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Jema Biloppretting og Lakkering A/S, 3280 Tjodalyng tlf: 33 12 42 20 Andersen Tom Billakkering, Gjærdal 3271 Larvik tlf: 33 11 48 99 Dette er vel de to beste i Vestfold, og da spess Tom Andersen. Tom holder til ca 5 min. kjøring fra E18 der E18 krysser lågen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Custom cars, Lillesand. De kan iallefall sakene Har brukt de, og er godt fornøyd. Greie priser og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Jema Biloppretting og Lakkering A/S, 3280 Tjodalyngtlf: 33 12 42 20 Andersen Tom Billakkering, Gjærdal 3271 Larvik tlf: 33 11 48 99 Dette er vel de to beste i Vestfold, og da spess Tom Andersen. Tom holder til ca 5 min. kjøring fra E18 der E18 krysser lågen. Vet du ca hva de tar for å lakke bilen utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Custom cars, Lillesand. De kan iallefall sakene Har brukt de, og er godt fornøyd. Greie priser og der. Har hørt de er så dyre? Hva betalte du for touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ta en telefon og hør med Tom. Si du kommer langveis fra og ble tipset om hans kunnskap av folk som har brukt han før, så får du nesten bare se hva utfallet blir. Jeg har bare fått utført lakkeringer der via folk som skylder meg gjentjenester. Men lakkeringen er perfekt og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Custom cars, Lillesand. De kan iallefall sakene Har brukt de, og er godt fornøyd. Greie priser og der. Har hørt de er så dyre? Hva betalte du for touringen? Har brukt de på Primeraen, og da betalte jeg halve prisen enn det de skulle ha på ulike steder i sørlandsparken Ring og hør med de, eller stikk innom. Har hørt av andre at de har og fått gode priser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Noen som har noen andre dyktige å anbefale?Har sendt mail til custom cars, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jeg har 2 kompiser som driver med lakkering, han ene tok ca 20 000 for hellakk utvendig. Er du int? Da kan jeg ta å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 vært i kontakt med de, skal innom med min m3 i morgen, kan gi en tilbakemelding på hva det "koster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ja men det er jeg interisert i vettu kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå