Tsbusa Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Nesten ferdig prosjekt selges! Påkostet rundt 20 000,-, kvitteringer medfølger. "Ny-lakkert". (Benga), men ser bra ut! (Bra utført!) Vært skiftet en fordeler, men må justerest. Selges pga manglende plass og tid. Pris rundt 15 000,-/BUD! (Zender framfanger medfølger ikke, hvis ikke vi blir enige om noe annet). Kontakt: Thomas Klaven TLF: 98 43 64 89 Mail: per.olav.klaven@neasonline.no Eller send PM og jeg kan formidle til selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Bump! Bytteforslag i hussterio og slikt er det ikke noe vits i!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 kan du være behjelpelig med frakt til trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 kan du være behjelpelig med frakt til trondheim? Det kommer ann på budet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Sto denne ved naf i oslo en ukes tid tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Sto denne ved naf i oslo en ukes tid tilbake? Var nok ikke denne her, men kan nok ha vært en som lignet! Er populært med svart og oransje bil for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Har et hjemme stero jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Bump!Bytteforslag i hussterio og slikt er det ikke noe vits i!! Har et hjemme stero jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayen Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 har en Audi 100 91mod stående, skal ha den i eu-kontroll om ikke så lenge eg meget strøken. kanskje et mellom legg så kan vi komme til enighet. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå