bmw520!! Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hei, kjøpte meg nettopp en bmw 520i 1999modell,kjørt 168.000km. Har kjørt et par hundre kilometer med den og merker plutselig at det kommer svak røyk inn i kupeen og at det lukter svidd olje. åpnet motorrom med det samme og så at det var litt svetting rundt toppdekselpakningen,kan dette være årsaken?noen som vet hva det kan være?jævla vemmelig lukt! takker på forhånd for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det er nok den vanligste feilen! Har akkurat samme problem med min no. Har bare ikke somlet meg til å bytte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520!! Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 hehe okei, den vemmelige lukten kommer liksom sånn plutseligt når jeg stopper bilen,skal rygge osv etter å ha kjørt litt,samme hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Jepp. for da forsvinner ikke røyken under bilen sånn som i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå