Bimmerfører Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Noen her inne som har byttet kasterstagforingene? Prøver å bytte nå, men den gamle sitter som faen, tips anyone???????
SST Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Disse sitter som et uvær og må presses inn/ut av casterstaget. Har du tatt ut hele staget?
Bimmerfører Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 jepp staget er tatt ut, og jeg har liten tilgang til verktøy og utstyr her jeg sitter på campingplassen.....
SST Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Uten tilgang på presse, så tror jeg du skal få jobbe hardt! Disse sitter sinnsykt godt fast i staget (noe de også skal gjøre). Med en god dose tålmodighet, drill og baufil så vil du nok få ut den gamle etterhvert, men du kommer til å slite med å få i den nye. Om ikke du skal montere Powerflex, da. Disse presser du inn for hånd.
Bimmerfører Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Foringen gikk av til slutt, og ny er presset nesten halv-veis inn, så da er det bare å finne ut hvordan jeg jeg får presset den resten. Har en racingjekk og søylejekk som jeg sikkert kanskje kan bruke til å lage presse med/av.. Utrolig hva man klarer når man er på camping, og det hjelper med noen ølbokser etterhvert..
SST Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Hehe....høres bra ut! Burde være mulig å få til noe med jekk, ja. Bare å være kreativ! Lykke til videre.....
Bimmerfører Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Takk for det SST, Fikk presset på den ene, og fant ut at jeg ikke gidder å gjøre denne jobben uten verkstedpressa på plass, så derfor blir det heller noen kalde grønne bokser som sprettes resten av dagen. God helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå