BmwFrik Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hei. Har ein knakelyd (v.bak) i min 525tds touring heilt opp til 50 km/t ved "tom" bil kjøring spesielt. Spesielt høyrer man lyden i mellom 5-25km/t på ugavn veg å grus. Høyrest ut som stål mot stål, men har sjekka fjera å den ser fin ut (einaste som er at gummien nede har eit mellomrom på ca 1cm til fjera) , lurer på om det er støtdemarlageret som er deffekt? Kordan ser man om støtdemarlageret er deffekt,evt kva anna kan det vere? kan vel og vere gummi foringar som er gnagd hol i så fjera gneg mot stål ein plass. legger ved ein link av fjer oppsett bak. Har også liggande 1.stk støtdemparlager frå tidlegare eigar av bil. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1X1S1L3D3E Ole Rasmus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkey Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 hadde en lignende lyd på min e36, bare at jeg hadde den hele tiden til slutt. det var mutteren på støtdemperlageret som er bak trekket i bagasjerommet som var strammet igjen for hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 hørest ut som tårnlageret dit er gåent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Takk for alle svar. var tårnlageret som var kaputt =) hehe måtte terse ut demparen nede, satt som f... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 hehe er vanligt det er noe dritt og få løst vist det ikke blir skrudd på ofte bra du fikk fikset det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå