mrrogne Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 hei, bilen min starta ikkje, den berre går litt på jæv** lavt turtall, osso daua den av, nokken som har nokke peiling på ka det kan vere ? og en ting til ska pila på bensin filteret peike opp mot motor eller mot bensin pumpe ? takker for svar
Kristian H. Foss Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Pila skal peke den veien bensinen skal flowe, altså mot motor. Går den ikke etter filterskifte, ville jeg sjekket dette
mrrogne Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 den står mot motor, har bytta motor, og så snudde eg filteret sann at pila peika mot pumpa, fordi motoren starta men daua av med en gang, men etter eg snudde det og satt det rett vei så går den berre på lavt turtall ei lita stund
Kristian H. Foss Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Sjekk bensintilførselen, om du har bensin inn på railen osv.
mrrogne Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 jepp det har eg, har prøvd allt nesten e nokke eg sikkert har glømmt, men først så starte den å gjekk så vidt 1 sek så prøvde eg å snu bensin filteret og snudde det til baket og då gjekk den på lavt turtall, kjøpte 2 nye plugga ( dei hadde ikkje fleire på statoil ) så begynnte den med å starte å gå nesten 1 sek så daua den av, eg har tatt vekk defa alarm boksen og kobla vekk start sperra, men funka forsatt ikkje,
mrrogne Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Fikk start trur kam sensoren e gåen, tok den ut og då starta den, nokken som kan bekrefte at den e gåen da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå