Bmwpou Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Hei er vel ingen hemmlighet at jeg suger når det gjelder biler xD men prøver så jeg kan, har fått opp varsel lampen på min e46 (1999) på kjølevæsken. Og lurer på om jeg skal ha blå eller rød kjølevæske, men har hørt det går an å ha vann også på denne årstiden. Takk for svar på forhånd=)
eriksen Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 du ser lett oppe i kjølevesketanken om det er røtt eller blå veske , går fint med vann om sommeren .
Nilsen Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Blå og grønn skal gå greit å mikse såvidt jeg vet. Så hvis du har blå eller grønn veske i ekspansjonstanken kan du fylle på det, men ikke miks de med rød.
JonasD Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Tøm hele systemet ditt.. Deretter fyll opp med ny rød eller blå kjølevæske (50/50) med vann.
Leo Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Nei Ikke bland rødt med noen av de andre fargene. Da må du demontere hele kjølesystemet og rense det.........Lite trivelig og litt kostbart. Men husk hvis du fyller vann i dag så må du skifte til høsten slik at det ikke fryser og blokken sprekker
Robertsen81 Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Er det noen her som vet hvor mye kjøleveske det går på en E46 320i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå