Embret Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Har problemer med at varmeapparatet blåser bare varmt uansett. Dette gjelder på begge sider. Noen som vet hvor det skal være spenning på kontakten på ventilen, og om den skal ha 12v ved åpen eller lukket stilling. Prøvd å banke litt på den med, da jeg fikk tips om det, men det hjalp ikke.... Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har nå fått målt litt. Det er 3 ledninger inn på ventilen. En gul og to som er gul/brun. På den gule har jeg 12v, og på de 2 andre har jeg 0v. Dette er uansett hva apparatet står på.... Noen som har vært borti dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Noen som vet hvilken ledning som skal ha spenning og ikke?? Så jeg kan tyvkoble ventilen for å teste om den som er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 er vell en vell kjent sak som er på e34 burde vere noen som vet det her da.. skal høre med en kompis i kveld han vet det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Det hadde vært fint... Har litt tro på at det er elektrisk feil ettersom begge ventilene er åpne hele tiden... Så det er ikke noe moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå