JonasD Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Har en grønn 200mW laser som jeg ikke har så mye bruk for.. MEGET lite brukt, helt strøken laser.. Det må brukes sikring for at laseren skal fungere (følger med i pakken). Lyser veldig sterkt og vanvittig langt!! Den er såppas sterk at den tenner på fyrstikker og smelter plastikk.. Denne er som ny og koster 3-4000kr i Norge.. Selges for 2000kr/bud Mvh Jonas
JonasD Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Ganske gøy ja! Tro det eller ei, men den lyser alt fra 1km til 1mil avhengig av lysforholdene!
francez Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Lyser da lengre enn det? Jeg har en 350mw som jeg kjøpte i Thailand, og den lyser så langt øyet kan se. Sto å lyste på natta opp i himmelen, og en kompis av meg som var 3mil unna så strålen! Men nok OT, slike lasere er RÅE å leke seg med, er jo slike man ser om i avisen som flypiloter klager over fordi dem blir blendet av laseren!
JonasD Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Lyser da lengre enn det? Jeg har en 350mw som jeg kjøpte i Thailand, og den lyser så langt øyet kan se. Sto å lyste på natta opp i himmelen, og en kompis av meg som var 3mil unna så strålen!Men nok OT, slike lasere er RÅE å leke seg med, er jo slike man ser om i avisen som flypiloter klager over fordi dem blir blendet av laseren! Hehe, ja den lyser så langt øyet kan se.. Nå har ikke jeg testet det så veldig godt, men er nok i det område ja Strålen ser du sinnsykt godt hvertfall!
JonasD Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Opp, kan ta bilde av laseren i dag om noen er interessert?
JonasD Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Lyset er forresten også justerbart i diameter.. Laseren har også en lukkemekanisme slik at støv ikke samler seg på linsa
JonasD Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 Jepp, det er det Får til mye rart med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå