Audio-art Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Koplett 525 e34 sedan automat, selges i deler. Noe er allerede borte. Det er en del rust i karosseriet på denne bilen. Bud mottas på post@audio-art.no, eller sms på tlf 90139894. Ikke send pm her, eller spør om hva jeg skal ha for div deler, men gi et bud på det du trenger. Svarer jeg, er delen din. Bilen står innendørs i på Økern i Oslo, og delene må hentes her. Listen her oppdateres ettehvert som ting blir solgt. Det som er borte er: Motor Kjølerør automat. Radiator v bakdør Skinninteriør foran og bak Motor og bryter for el takluke Spylervesketank Tankpåfyllingslokk
Audio-art Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Koplett 525 e34 sedan automat, selges i deler. Noe er allerede borte. Det er en del rust i karosseriet på denne bilen.Bud mottas på post@audio-art.no, eller sms på tlf 90139894. Ikke send pm her, eller spør om hva jeg skal ha for div deler, men gi et bud på det du trenger. Svarer jeg, er delen din. Bilen står innendørs i på Økern i Oslo, og delene må hentes her. Listen her oppdateres ettehvert som ting blir solgt. Det som er borte er: Motor Kjølerør automat. Radiator v bakdør Opp med seg.
Audio-art Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Hvordan tilstand er førerstolen i? Farge? Litt slitt grå-blått skinninteriør. Men som før skrevet ikke still spm her er dere snill..
Audio-art Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Koplett 525 e34 sedan automat, selges i deler. Noe er allerede borte. Det er en del rust i karosseriet på denne bilen.Bud mottas på post@audio-art.no, eller sms på tlf 90139894. Ikke send pm her, eller spør om hva jeg skal ha for div deler, men gi et bud på det du trenger. Svarer jeg, er delen din. Bilen står innendørs i på Økern i Oslo, og delene må hentes her. Listen her oppdateres ettehvert som ting blir solgt. Det som er borte er: Motor Kjølerør automat. Radiator v bakdør Skinninteriør foran og bak Motor og bryter for el takluke Spylervesketank Første post oppdatert.
nmb Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 http://thumbs4.ebaystatic.com/m/mpCTBJt ... vrw/80.jpg Hei selger du klima kontrollen som ligger ved pollenfilteret ? Lite bilde av den i linken..
Audio-art Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 http://thumbs4.ebaystatic.com/m/mpCTBJtuG3xCkXB_LBwDvrw/80.jpgHei selger du klima kontrollen som ligger ved pollenfilteret ? Lite bilde av den i linken.. Sikkert, men send bud på mail..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå