Frans2k Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Jaja, kan vell legge ut litt bilder av min E36 jeg og da Det en 95' 318tds som har trillet 298k, men har fått seg en nyere motor som har gått 180k. Ikke noe spesielt med utstyr, men har 2x el-heiser og 2veis el-takluke, og digital klokke/dato og utetemp. Trenger vell ikke å nevne mer om det utvendige enn att jeg skal ha 215/40-17 istede for 225/45-17, for å kunne senke den mer Mye av bilen er også lakkert nå, pga en god venn av meg rygga på meg... Tar gjerne mot ris, for den kan bli mye penere med mere ide'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 såg veeldig pen ut denne bilen! tips : m3 diffuser og doble endepåtter =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Nydelig Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har tenkt på m3 diffuser og to endestusser ja, blir to endestusser med har nylig lakkert så mye att jeg frå greie meg med diffuseren jeg har Klarer ikke å beste meg for om jeg skal ha dtm eller rette endestusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 uten tvil rette.. dtm ser litt jalla ut etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hva tror dere jeg kunne fått igjen for denne? Strøkent sort interiør(ikke sport), med M-ratt som er slitt på toppen, ellers virker alt, å den er rustfri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå