PolarBear Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 318i som blei 325i på 7 dager. Facelift touring med pre-face 325i motor. Dag 1: Hente bilhenger og dra til oslo og hente en 318i touring. Dag 2: Hentet ett vrak av en 320 med 325i motor. Brukte Laaang tid på og få den på henger. Forstilling og hjul framme lå og slang. Vakke lett. Dag 3: Skru fra hverandre delebil. Løfta vekk delebil og vips. Så sto motor og defekt forstilling på pall. Dag 4: RENSE BUNNDEL...... Makan. sikkert 6-7 kg. jord i bunn på denne motoren. Knust bunnpanne og hvor var det blitt av oljepumpa tru??? Dag 4: På kvelden/natta fikk jeg en til og sveise en sprekk som var ved oljeplugg i bunnpanne. Dag 5: Oljepumpe og bunnpanne er montert.. 1,8l kom ut på 2,5 timer. 2,5l Blei satt inn med sinne og spett....... på...... 5,5 timer. Dag 6: Da fant vi ut at hjernen var brent. Null liv. Fikk da hjelp til og leite opp en ny en. Dag 7: Hentet hjerne i Drammens området. 2,5l Startet. :D . Det som står igjen nå er alt annet. Kam, datasprut, M3 gasspjeld, grenrør og allt som skal til for og få ting til og passe. :/ Glad jeg har noen mennesker rundt meg som har hjulpet meg masse. Ikke klart det uten dem. Så da kommer jeg til og oppdatere denne sånn litt etterhvert.
ehrnst Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 stått på nå ja. m3 gasspjeld, titt en gang til, blir nok litt jobb:D
PolarBear Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Hehe. Ja blir nok endel jobb med det. Passer jo ikke overens i det hele tatt, men det går seg til. hehe Har hatt noen til og tipse om div. ting. Gode hjelpere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå