Cosmos Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 alt til e30 3 trunk lokk 2 med m-tech den lille flippen på er vell org ix vinge 1 abs bremekraftforserker helt 100% god stand 2 dash bord 4 dører til e30 4dørs bilder har noen sjørter ikke sikker på merke men er ikke så gale har 4 fine felger 15 toms og masse andre deler bare spør så skal jeg se om jeg har det har også noen fine felger til e36 og noen små deler til e36 bare spør så kan jeg si om jeg har det litt av delene kommer fra denne bilen den har jeg ribbelt helt ned så bare spør så har jeg det meste er en 320 så har alt av det... send helst pm for dere som skal handle noe etter avtale her er 2 av trunkene her kan du se noen av delene sjørtne og dørene eksempel her er god bilen jeg har ribba
Cosmos Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 ja det har jeg bare kom med bud å helst kunne hente selv ellers så kan det sendres med oppkrav
JulianS Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 er det felgene på bilen på første bildet det er snakk om? 17"?
Cosmos Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 ja det er felgene på bildet. er ikke sikker om de er 16 eller 17 skal sjekke opp
Cosmos Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 potta er ikke til salg den skal brukes selv desverre
NoName Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Har du framskjermene, evt hvilken tilstand er dei i ? bilder ?
e30Presten Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 var bilen med servo? har du i såfall servotannstang? trenger også forskjerm høyre side, og fjærbein med spindel som det fortsatt er gjenger i toppen på
NoName Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Har du framskjermene, evt hvilken tilstand er dei i ? bilder ? Okei. har du lokk med hull til mtech 1 vinge, visst ikkje har du uten ? evt. pris ?
Cosmos Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Har du framskjermene, evt hvilken tilstand er dei i ? bilder ? Okei. har du lokk med hull til mtech 1 vinge, visst ikkje har du uten ? evt. pris ? ja har lokk som er ferdig montert med vingen på faktisk 2 stk bare kom med bud. er dårlig med frammskjermer
Cosmos Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 var bilen med servo? har du i såfall servotannstang? trenger også forskjerm høyre side, og fjærbein med spindel som det fortsatt er gjenger i toppen på servoen tror jeg nokk jeg skal bruke selv hvis jeg ikke får takk i en annen en. det er en org e30 servo. forskjermene er ødelakte så du kan få de billige hvis du vil tror jeg har et par fjærbein som er i ganske bra stand. bare kom med bud for delene
Cosmos Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 da var et trunk lokk solgt men har 3 igjen og 2 m-tech 1 flipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå