deerepower Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 har en 89mod som jeg skal sette i stand. har m tech 1 fangere liggende. passer dem på facelift? eller må jeg bytte front plate å bak plater å sånn? åsså tenkte jeg å få den godkjent med b25 motor. jeg eier begge bilene en 320 å en 325. må jeg søke biltilsynet da? vet jeg må flytte overbakstilling å sånn hvertfall
jorg1s1 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Du må bytte frontplate for at M-Tech I fangeren skal passe på facelift ja. I tillegg trenger du jo den metall-fangeren (som du sikkert vet). Når det gjelder M-Tech I fanger bak så er det en veldig stor operasjon, siden hele bakplaten må byttes. Vil bli veldig dyrt hvis du skal sette det bort, og hvis du gjør det selv bør du ha gode sveisekunnskaper og hele rumpa på bilen må jo lakkeres på nytt. Vil ikke anbefale deg det, da blir det nok billigere å få tak i et komplett M-Tech II kit.
deerepower Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 ja skjønner. må bytte bakplata uannsett. men tror jeg vil ha de facelift lyktene så da får jeg skaffe m tech 2 fanger bak hvertfall.
jorg1s1 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Problemet med bakplata er også at hjulbuene er annerledes på pre-facelift enn facelift, på facelift er hjulbuene 2 cm lavere. Derfor er det mulig du måtte ha byttet bakskjermer/hjulbuer også, men skal ikke si dette for sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå