Champ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Har fått en feil på min ABS pumpemotor og får tydeligvis ikke tak i en brukt slik før jeg er helt nødt til å ta EU-kontroll. En ny koster 17000 og er uaktuelt så jeg venter til jeg får tak i en brukt. Men jeg er nødt til å ta EU, hvordan kan jeg koble ut de to lysene som lyser i instrumentpanelet uten å koble ut både speedometer og alt annet? noen som har en lur løsning? NB: alt funker utenom ABS og ASC, bremser, speedo og alt annet funker som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 ta en titt her sånn. ser dem har noe her. www.nbfbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hadde samme feil på en E39, jeg nappet av kabelen til minus polen på batteriet pga stereobytte en kveld, satt det på blass igjen dagen etter og dermed lyste ikke lampa konstant som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 ta en titt her sånn. ser dem har noe her. http://www.nbfbildeler.no vanskelig å finne dem med samme serienr etc etc, satser på å prøve å koble ut lys så jeg får gjennomført EU, så kan jeg ta meg tid på å finne den rette delen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hadde samme feil på en E39, jeg nappet av kabelen til minus polen på batteriet pga stereobytte en kveld, satt det på blass igjen dagen etter og dermed lyste ikke lampa konstant som før Så du tar av minus-kabelen også lar du den til pluss-polen stå på? og venta over natta? ....... fortsatt ingen som vet hvordan man kan koble ut disse lysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 kan fikse det for deg, billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 kan fikse det for deg, billig... ta kontakt plz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå