DJB88 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Bmw 525 selges. M20B25 motor med defekt toppakning. Motoren går fint til å være en m20. Karoseriet er ikke noe smykke men ralativt fin for rust kun fremre jekkfester. bilen er hvit og har hatt kun to eiere. Stoff interiør, manuell og i følge forige eier er det også diff brems på den. Bilen er nok best egnet som dele bil eller et totalt renoveringsobjekt. selges til høyestbydene. Bilen befinner seg i røyken rett uten for drammen. TLF 99704941 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 åssen er det med eu og sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 vet egentlig ikke skal se om jeg finner regnr i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biocorp Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 hadde hvert fint:P pm meg da. gjerne legg ved no bilder og sånn også=) bor i drammen vett så da kan det være intersant:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 da er bilen til salgs i deler. da jeg har solgt motor og gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå