BMWBenny Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Kan ikke røre mer enda, hele pakka gikk for 11k i går. Ingen som trenger abs pumpa, bremsekraft forsterker eller en av bensintankene da? Minker fælt på deler nå!
bmwkr.sand Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Har du sort taktrekk? trenger egentlig bare det til takluka men tviler på du vil selge kun det skal du ha for hele vist ikke?? Alt av M3 fangere er solgt??
BMWBenny Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 har faktisk det sorte taktrekket, men ikke til takluka. demonterte aldri det....off...
Thelax Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Bakre del av midtkonsollen? Åssen ser den ut? Har kassettoppberaring det, å det trenger jeg ikke..
Hansaen Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Virker speedometeret/instrumentet? viser riktig? Ser det er turteller til 6 sylindret motor som jeg har i min M-bil.. Pris?
blackpower Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Har du servo tannstang? Og dekselet som ligger inne i hanskeromet over hjernen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå