Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tiden inne for å bytte godbilen.

Bilen er en 1989 modell E34 (bygget november 1988).

Bilen hadde originalt automatgir, men tidligere eier har byttet til manuell. Pga tidligere eier havarerte motoren, så har bilen fått montert en 1990 modell M20B25 motor som har gått ca 150000 (ingen garanti, men selger sa den var gått 140000 når jeg kjøpte motoren).

Km stand: ca 285500

Farge: Diamantsvart metallic

El.takluke, el.speil

Fjernstyrt sentrallås

Alarm

Slepekrok

15" piggfrie vinterdekk på alufelger (på bildene av bilen)

16" utslitte sommerdekk på skadede Borbet A felger

Følgende er kostet på i mitt eie:

-motor

-termostat

-vannpumpe

-støtdempere og fjærer bak

-batteri

-vannventil på varmeapparat

-traversforinger bak

-klargjort for el.vinduer (mangler bare vindusheiser)

-nye lykter forran og bak

-lambdasonde

-ettermontert kjørekomputer

-15" piggfrie vinterdekk på alufelger

-xenon kjørelys (medfølger, ikke montert pga EU kontroll)

Så det negative:

Var på eukontroll den 11. juni, hvor det ble funnet noen feil.

- Lekkasje støtdempere forran på begge sider

- Rust bremserør på begge sider bak

- Dugg i tåkelys forran

- Feil innstilling på kjørelys

- Bremseforskjell mer enn 50% på parkbrems, høyre side svak

- Rust på hjulbuer forran og bak

- Rust på kanaler

- Motor tikker en del, kan være biltema oljen, men mulig også ventilløfterene som må justeres

- Ikke så veldig fin i lakken

wwxexkukhvvt7btdqet7_thumb.jpg

2eb1hw02p9ip5kyxhkhg_thumb.jpg

Gi bud, men ikke skambud :-)

Skrevet

Den blir ikke solgt for 4000. Da beholder jeg heller bilen.

For en måneds tid siden fikk den nye støtdempere og fjærer bak til en verdi av ca 3500.

Skrevet

Er ikke interessert i bytte i en bil som er mer sliten enn den jeg har i dag.

Har kostet på E34en over 35000 de 2 siste årene, vil ikke begynne på nytt med en ny sliten bil...

  • 1 month later...
Skrevet

Selger ikke bilen så billig.

Bilen har i løpet av den siste måneden fått nye støtdempere forran, nye bremseskiver og bremseklosser bak, ny topppakning (pga en liten lekkasje, ikke varmkjørt) og noen nye kjøleslanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...