Panda Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Skal selge bilen da jeg har planer om å flytte. BMW E46 318Ci Km: 85.000 Årsmodell: 2001 Girkasse: Steptronic Farge: Mørkegrønn Kvittering på følgende: Nylig skiftet nedre bærearm og foring på høyre side Bremsevarslere foran og bak Fikset håndbrekk Skiftet frost- og bremsevæske Dette ble gjort ved 81500 km. Nye bremser foran vår '09 Nye bremser bak høst '09 Nye 6000k xenonpærer (Har originale 4300k liggende) Nye klarglassblinklys foran og på sidene (originale blinklys følger med) EU-godkjent frem til 31.05.11 Utstyr Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Xenonlys Cruisekontroll Delskinn Elektriske speil El.vinduer x4 Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Skinninteriør Sportsseter ABS-bremser Airbag foran Antispinn Sideairbager Startsperre Innbytte i 5-serie evt. 3-serie sedan kan være interessant (helst automat/steptronic), da med mellomlegg fra deg, da jeg har planer om å flytte og trenger billigere bil.
Panda Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Kunne tenkt meg 120+, men er åpen for bud
Panda Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Bump.. Skal flytte i løpet av september, så trenger å bli kvitt denne til fordel for billigere bil, så bud er velkomne, prisen over er kun et ønske da møbler er kjekt å ha Skifter olje og oljefilter førstkommende mandag.
Panda Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Bump, har flyttet og trenger cash Bud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå