BMW_320icoupe Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hei. Har begynt å merke at bilen holder igjen i 2sek ved pådrag, dette skjer mellom 2500-3000 omdreininger, Lurer på om det er LMM`en som begynner å bli dårlig, men vis noen andre har vært borti dette problemet før hadde det vært greit og vite om det evt kunne vært et litt "billigere" problem enn LMM`en. Motoren det gjelder en M50B20. Takker på forhånd for hjelpende svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg har hatt samme problem. Og da var det LMM som var problemet. Men jeg føler alltid det er den som er synderen. Prøvd å koble den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har hatt samme problem. Og da var det LMM som var problemet. Men jeg føler alltid det er den som er synderen. Prøvd å koble den ut? Ok, det er den jeg frykter... Nei, er ikke alltid den kutter, men kommer som oftes når jeg har lagt en stund rundt 2500 omdr også gir på... Nei, har ikke prøvd å koble den av, men kan jo sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 er nok god mulighet får Lmm jah. kjøp av noen som har en brukt her på bimmers da. så blir det sikkert ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå