Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 haha. overskriften skyldes utseende jeg liker veldig godt men 1.9 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Bilder ? Og spec ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 fordømte greier. jeg sliter med å få lagt inn bildet. edit: derja. Eisemann eksos. M-tech2 fanger Carbon merker foran og bak Carbon øyelokk Carbon bakrutespoiler Carbon speil acs style Carbon lister vindu Bakruter sotet Senket 55/30 clubsport spoiler MOMO 18" felger, men byttes til bbs lm kopi om 2 ukers tid. Angeleyes Sotet blinklys foran og siden Led baklys sotet Grill sotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Nå begynner vi og snakke ja Jeg har ikke helt sansen for clubsport spoileren men det er meg.. Ellers så det jo ut som en strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 jeg har vippa litt framogtilbake på den, men ble til slutt at jeg lot den stå til fordel for andre ting. men takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Nå begynner vi og snakke ja Jeg har ikke helt sansen for clubsport spoileren men det er meg.. Ellers så det jo ut som en strøken bil +1 men den ser jo kjempe bra ut min kommer ikke til å se så veeeldig annerledes ut trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 egomodus avslått: kjør på, gjør ingenting om din likner på en prikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hvilken farge er det på bilen din? samme eyelids er i posten ett eller annet sted på vei til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 den er køl svart, er jo 2 typer svart, mener det er den som heter cosmoz eller noe i det strøket. og få tak i noe så du får holdt eyelidsa under press. ellers går det til helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Denne så veldig pen ut Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjermund88 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 hehe, da blir jeg nødt til å rote meg ut med fotografen og ta flere bilder. men det kan la seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 den er køl svart, er jo 2 typer svart, mener det er den som heter cosmoz eller noe i det strøket.og få tak i noe så du får holdt eyelidsa under press. ellers går det til helvete da heter den cosmossvart. fargekoden er 303. det er svart metallic. samme som jeg har på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 da heter den cosmossvart. fargekoden er 303.det er svart metallic. samme som jeg har på min bil. Jepp, har samme farge på min bil og veldig fornøyd med det Gjermund88 Tenker mine blir festet med teip, så da burde det jo feste seg med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå