E30 Andreas Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hei Har nå funnet ut at jeg skal selge min 325 turbo Har fått rådebank/lagersnurr i motorn ''bilen kan selges som den står, følger med veiv som er i orden, så man bare trenger veiv/råde lagre for at den skal gå igjenn. ''ellers så kan bilen selges i deler, dvs at jeg kan selge hele motor oppsettet for selg selv, med sprut, ic, ic rør, radiator, alutanker, brakketter osv.. ''eller så kan jeg fikse bilen og selge den som i orden igjen hvis prisen blir riktig det er gjort en hel haug med bilen, er brukt mange dyre deler, og en haug med arbeidstimer, her er prosjekt tråden: viewtopic.php?f=11&t=92382 alle pakninger, simringer, tetninger, lagre, er nytt. Blokk: 2.5l honet planet pyramideringet dreide stempler 8,5:1 orginal råder orginal veiv Topp 885 topp portet PPF mirafrest ventilseter PPF sveiset PPF ventiltetninger PPF planet PPF km cams race ventilfjører Enem Z45 Turbo cam orginale vippearmer Tilbehør ordentlig bygd innsug, 2 kammret med fullradie runnere, og 80mm gasspjeld ferdig grenrør med Påbygget rør til wastegate, 2 uttak, rustfritt 321, tial 44mm wastegate, t3 (ordentlig gjort) alu olje catchtank med 3 filrte 2 innganger, henter ånding fra topp og bunndel, m/nivåmåler aeromotive bensintrykksregulator m/klokke PPf fuelrail bosch 520cc dyser Større intank bensin pumpe griffin alu rtadiator med tilhørende spesial vannrør diverse vann tanker i alu, ekspansjonstank, overløpstank, med tilhørende festo koblinger alu vacumblokk med an fittings alu deksler, braketter, varmeskjold osv.. en hel haug med fittings til nesten alt! 2 stk oljekjølere på termostat stor ic med 3'' ic rør og wiggens klemmer (repro) eksos: rustfri downpipe, m v bånd inn/ut screamer pipe fra wastegate, (v bånd) simons mellompotte og en rustfri bakpotte. Turbo er en Holset HX35/40 Hybrid, 72 ar eksos, t3 devided (har kjørt med GT3582r og holset'en kommer tidligere. gir/clutch Getrag 260 redline heavyduty shockproof olje justerbar shortshift, med spesial foringer og stag. sachs trykkplate stiv ( vet ikke nummeret på den, men holdt 500 nm med orginal lammel, og mye mer med 6 puck sinter 6 puck sinter lammel ny hardyskive nye gir/motorfester chassi orginale bremser ( i god stand) linelock på framhjul (en per hjul) aluforinger i bærebro bak aluforing i diff ix viskosediff (brems) virker strålende dvs at bakstilling sitter stumt. ingen slakk i foringer, bærekuler, endeledd, tannstang osv interiør orginalt blått interiør recaro cosworth stoler, førerstol slitt, ''fikset'' så det ser greit ut. sparco ratt semsket willwood hydraulisk håndbrekk autometer innstrumenter, carbon, turbotrykk, oljetrykk vanntemp innovate LC1 bredbåndslamda ellers er bilen hel og grei innvendig karroseri bilen er ikke pen i lakken, men helt grei, er noe overflaterust i bunn av forskjermer, noe i dørkarmene og litt på hjulbue bak, (ikke noe farlig rust, alt kan pusses og behandles) noen småbulker er det på bilen, spesielt venstre forskjerm, og litt på panser rødt bagasjelokk ny bakplate sotede lamper bak m/strømbryter (batteri baki) (kan også følge med et par kasser med deler) Bilen er bremset hos PBC auto og bremset 386,5 hk på hjula og 550nm med en turbonetics E50 på 1 kilo dvs at den holset'en som sitter på nå gir mer på 1 kilo og kommer mye tidligere, nermere 400 på hjula, og mye lenger register. har satt varvstoppet til 7000, (men kan høynes med de nye ventilfjørene) er sikkert masse jeg har glemt å skrive, så bare å spørre ivei Bilen er eu godkjent i vinter og står på skilt. årsavgift er betalt, bilen ble brukt dagli. Pris: det markedet er villig til å betale. bud over 50... Kan bytte i E30/E34 Touring Eller en annen grei bil jeg kan gjøre noe annet morro med Svar her i tråden, PM, eller ring/sms meg på 90788945 Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Må bilen hentes med henger i tilfelle kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 ja det må den, jo mindre den går rundt jo mindre skade kan taues selvfølgelig Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 okei. Hvorfor er bunnen gått til hedens? oljetrykk problemer eller? forsket noe på på det? Har du sett etter om veiv osv har overlevd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Er egentlig ikke helt sikker på horfor den begynte å banke, menn oljetrykk har den hatt, kan ha vert litt romme lager klaringer fra start av, og en del hard kjøring tar på oljefilmen?. kanskje dårlige lagre jeg har fått? har ikke åpnet den, bilen står som på bildene. veiva blir somregel garantert kast, (i allefall ikke verdt å prøve den på nytt om man uansett må ha det opp) så jeg har en ny veiv liggende som det ikke har gått rådebank på, dvs at med nye orginale lagre, vil det bli i orden igjenn, evt kan man montere slike forsterkede rådelagre, men de koster litt mer. veiva følger selvfølgelig med. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 du må nesten komme med en liten prisantydning, aner ikke hva det er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 man kan jo sammenligne med den sorte da, er gjort mye mer med motor her, menn den er blankere i lakken, og går mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Den sorte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 den sorte e30n med turbo, som ligger ute til 68 eller hva det var Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Den sorte går den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 var det jeg skrev litt lenger oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 åååååja jeg som missforsto! Sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå