123bmw Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Driver med motorbytte, og da motoren ikke startet med ledningsnettet fra den gamlemotoren (preface) tenkte jeg skulle prøve å montere ledningsnettet fra den "nye" motoren (facelift, med rund motor-kontakt). MEN uten å tenke meg om, klippet jeg bare av ledningsnettet på flere steder da jeg tok ut den "nye" motoren fra delebilen, og dermed så blir vel det en nesten umulig oppgave å finne ut hvilke ledninger som skal loddes sammen igjen for å få ledningsnettet komplett.. Så derfor tenkte jeg skulle høre om noen kanskje hadde en oversikt/koblingsskjema over hvilke punkter på kontakten til ECU som går til de forskjellige komponentene. for da tenkte jeg at det skulle gå ann å ohme(måle gjennomgang) seg fram til hvilke ledninger som skal loddes sammen.. OG hvis noen har ett komplett motorledningsnett med rund kontakt for facelift liggende, så send en pm:D
powerfulglenn Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 vist du skal ha fult koblingskjema så har jeg det på pcen.. send Epost adressa de på PM så kan jeg sende deg det:)
winchester Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Bygde for noen uker om en 318 til 325, da klippet vi av ledningsnettet fra faceliften, dro det ut, og skjøtet det på det gamle inn til sikringsboksen. Bare å følge fargene som er på ledningene, fungerte fint, om du ikke har fått tak i koblingsskjema såklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå