Gå til innhold

Koblingsskjema motorledningsnett m20b20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med motorbytte, og da motoren ikke startet med ledningsnettet fra den gamlemotoren (preface) tenkte jeg skulle prøve å montere ledningsnettet fra den "nye" motoren (facelift, med rund motor-kontakt). MEN uten å tenke meg om, klippet jeg bare av ledningsnettet på flere steder da jeg tok ut den "nye" motoren fra delebilen, og dermed så blir vel det en nesten umulig oppgave å finne ut hvilke ledninger som skal loddes sammen igjen for å få ledningsnettet komplett.. Så derfor tenkte jeg skulle høre om noen kanskje hadde en oversikt/koblingsskjema over hvilke punkter på kontakten til ECU som går til de forskjellige komponentene. for da tenkte jeg at det skulle gå ann å ohme(måle gjennomgang) seg fram til hvilke ledninger som skal loddes sammen..

OG hvis noen har ett komplett motorledningsnett med rund kontakt for facelift liggende, så send en pm:D

Skrevet

Bygde for noen uker om en 318 til 325, da klippet vi av ledningsnettet fra faceliften, dro det ut, og skjøtet det på det gamle inn til sikringsboksen. Bare å følge fargene som er på ledningene, fungerte fint, om du ikke har fått tak i koblingsskjema såklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...