Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e28 520 som står å griner i gården. høyre fram side er tatt i et autovern men er fortsatt muligheter for å få skilter på den om en skulle ønske det. bilen var egentlig eu godkjent i fra desember 2009 til 2011. hele bilen skal bort enten hel eller i deler så om noen er interesert så kom med bud. skal legge ut no bilder så fort jeg får tatt non den er ikke ramme skeiv så det er mulig å fikse den opp

Skrevet

bilen er rullemalt grå\lilla av gamle eier. men den er bare å bruke høytrykkspyler å ta bort med omtrent. orginalt metalic blå. men er bytta non deler så vet ikke fargen på alle delene under denne grå\lilla smørja

skal legge ut no bilder så fort som mulig.

Skrevet

er ikke m-tech på den så vidt jeg vet. regner med jeg hadde fått beskjed om det. å hadde nok sett det:P baklykter og venstre forran er i god stand :) si en pris av rundt 900? ja er takluke:)

Skrevet

bilen er ikke ramme skeiv hvertfall.. så hvis non er interisert i å kjøpe hele som prosjekt så går det. bilder kommer snart.. venter bare på å få lånt kamera

Skrevet

veit ikke så mye om pris på sånne ting så du må nokk komme med et bud. holder til i drammen. men skal sjekke om den er hel. har bare ikke hatt tid pga jobb..og Extrema outdoors på lørdag:P(hefty party btw.råder alle til å dra neste år :P) men skal få gjort det. da tar jeg no bilder som jeg legger ut med det samme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...