Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg klarte å ødelegge begge mine manuelle vindusheiser, derfor valgte jeg å kjøpe to bruke elektriske av krtors her på forumet. Nå sliter jeg litt med å montere dette, har nettopp fått tak på to knapper for å styre vindusheisene, men vet ikke om disse passer. Har tatt bilde av alle ledningene jeg fikk tilsendt sammen med heisene, samt bilde av knappen. :-)

Forsåvidt, er det noen som har en DIY på hvordan dette skal gjøres? All hjelp mottas med stor takk :-)

0fxnmktcifx2xlumsdnv.jpg

3dqd3brz67m5u6m1aw62.jpg

qw92zg2kn1kpnyc376zy.jpg

m74ywoy5tm4icgw6ryz9.jpg

7mo1hf68nu6f8nabvod1.jpg

1mxjwv6d9lr3ywklfgxx.jpg

rjhk370lje6ey8ykzpqq.jpg

Beklager dårlig kvalitet, er tatt med dårlig iPhone-kamera :/

Skrevet

Haster egentlig bittelitt, begynner å bli greit varmt ute, og litt luftsirkulasjon i bilen hadde ikke vært feil. ;-)

Skrevet

Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt, vet bare at det var en liten plastikk-ting som passet inn i det grønne som allerede står inne i knappen. Denne fulgte med når jeg dro de ut fra bilopphuggern, så vet ikke om jeg skal ta ut de også?

Kan jeg ta ut den grønne delen fra knappen uten å ødelegge noe? :-)

• 2 months later...
Skrevet

Bumper denne. Har fortsatt ikke funnet ut av det. Det jeg lurer på er:

Hva skal kobles inn i knappen som styrer at vinduet går opp og ned, og hvor skal jeg koble for å strøm til å drive alt sammen? :-)

Skrevet

Disse tok du ikke bilde av,men disse er til vindusheis motoren.Men det vet du sikkert.Har du ikke elektriske fra før så må man nok legge opp nye ledninger fra bryter å ut til døra.

morz33ct573le40pbxzn.jpg

Den nederste har blå/grønn gul/grønn,den øverste har gul/grå gul/sort å brun,vil tro det er disse som du må kobble ledninger med riktig kontakt til bryter.

Mulig noe av dette ikke hjalp deg,men prøver hehe

Skrevet

Mulig du må hente strøm også som du sier,men bare flyttet alt over fra elektrisk til elektrisk,så er ikke så mye hjelp å gi desverre.Men mange her inne som sikkert har peil :)

Skrevet

Altså, jeg har bare de ledningene jeg fikk kjøpt med av Krtors her inne, pluss de bryterne jeg hentet på skroten. Sånn jeg tenker er at jeg må ha en ledning fra bryteren til motoren, som forteller motoren hva den skal gjøre, også må jeg ha en ledning fra strøm til motoren for å få den til å gå. Har jo fått med den store svarte kladden som skal festes på innsiden av døren, den kladden alle ledningene fra motoren og speilet går igjennom. Men må jo trekke ledninger igjennom gummislangen og inn i bilen også videre. Kan jeg da bruke hvilken som helst ledning videre? Vanlig strømledning jeg får kjøpt hvor som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...