Appelgren Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Hei! Skal montere framspoiler jeg kjøpte fra Schmiedmann forrige uke, men når jeg prøver og sette den på, så virker det som den er for kort fra ene siden til andre. Det er en Aerodynamic frontspoiler, og det virker som at de bøyene som skal gå opp ved siden av grøftelysa har for kort avstand til hverandre. Hvis jeg tillpasser den ene siden ved lysa, så rekker ikke den andre siden bort til det andre grøftelyset. Er det bare meg eller er det helt for JÆ*** dårlig passform, eller er det noe som må gjøres for at den skal passe? Kanskje jeg bør sende tibake og kjøpe noe annet?. mvh
Appelgren Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Har tatt, men må finne kabel, laster opp snart!
Appelgren Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Da har jeg fått fått inn bildene. Flott om noen kunne slengt inn noen tips. Vil helst slippe og begynne og kutte på originalfangeren.. All hjelp mottas med takk! På bildene er den tilpasset på den ene siden, da passer den grøftelyset som er på den samme siden. Men på den andre siden(på bildene; høyresiden) så virker den for kort, OG som skal gå rundt høyregrøftelys havner 5 cm for langt inn.
Appelgren Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Ingen som har hatt samma problemet? Eller som har noeninnspill?
LK Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Hvis dette er den orginale aerodynamic spoileren til 4000,- hadde jeg ringt og forlangt ny! Litt interessant dette,hadde egentlig tenkt å bestille denne jeg også.
Ralph Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Uff da, det ser ikke bra ut :\ Du har ikke fått feil, eventuelt den til facelift da? Godt du tester passformen før du lakkerer hvertfall !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå