Gå til innhold

Meget pen 90mod 535i med M5 motor er SOLGT!

Anbefalte innlegg

Siden eigeren reiser på jobb på mandag så settes prisen ned til 70.000,- i håp om at noen kjøper bilen før mandag 21.!

Bilen er nylig EU-ok, ikke godkjent med S38B36 motoren, men lar seg nok gjøre viss enn prøver. Alt utenom motor og interiør er orginalt 535i

-Bilen har 19" felger med greie pirelli bakdekk og nye framdekk. 16" vinter felger følger med (må sikkert ha nye dekk viss du har tenkt å brude den på vinteren, noe som ikke er blitt gjort de siste årene)

-Nylig byttet clutch.

-KW2 Justerbart understell.

-Diffsperre.

-Bilen har rullet hele 260.000km, men er veldig bra både teknisk og kosmetisk.

-M5 motor har gått ca 170.000km, og går fint, bruker lite/ingen olje.

-Og mye mer, ta kontakt for mer info :D

M5 motoren ble montert for 5-6år siden, og har fugert bra hele tiden, og er aldri banekjøre/herjet med. Bilen har hatt 3 eiere på samme øy, så alle som har hatt den har kjent til den før de kjøpte den

Motoren har nykket litt ved fullt pådrag, virker som det er forholdet mellom luft og bensin som ikke samarbeider helt som det skal. Men siden bilen stort sett bare blir kjørt fine søndagsturer så er ikke dette sjekket opp i, siden det ikke har vært ett "problem".

Bilen var heller ikke planlagt å legge for salg, men nå når 2 av 3 brødrer kjører E30 M3, ble presset for stort. Så bilen byttes med andre ord ut for å gi plass til en E30 M3.

Er du interessert så kan du i første omgang ta kontakt her på bimmers :D

(det er bror min som skal selge, men i og med at det var jeg som solgte den til han, og jeg har bedre tid til dette for øyeblikket, så tar jeg meg av hendvendelsene føreløbig)

Prisen er satt til 75.000,-

Men kan diskuteres litt ved hurtig handel!

ba4bnd7vb9j4b7w31c5x.jpg

2f2wnlb4wjct0xivv862.jpg

buq3qbvmlr1etl9tybym.jpg

l1owp1g2049p1ba2z2tb.jpg

cdhrkctygetf1q0nl5gf.jpg

f6kay9twyuxurkt2x9fa.jpg

96lz2q0fribjwjbtg92n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...