Scorn Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Oppdaget rust i venstre hjulbue foran på E39'en min forleden dag. Jeg har ikke tilgang på verksted eller noe slikt, men er det noe jeg kan gjøre selv for å rette opp i dette? Fremgangsmåte? Noen som kan anslå hva det vil koste å få fikset dette på verksted og kan noen anbefale noen i Oslo eller omegn som driver med slikt? Rgrds, Hans-Petter
FCBayern Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Tja, kommer jo an på hvor mye rust du har under der da.. er nok mer enn den lille flekken der hvis du bruker en skrutrekker og skreller litt lakk.. Så si du kjøper en brukt forskjerm og lakker den i samme farge som bilen din så skal det ikke være noen kunst å ta av den skjermen du har nå og sette på en ny/evnt fra delebil. burde vel klare å få tak i en skjerm til mellom 500 og 1000 som er rustfri, så blir det å pusse ned og lakke opp. en lakkerer tar vel mellom 1500 og 3000 for en sånn jobb litt mer hvis han skal pusse ned gammel lakk. hadde prøvd å gjøre alt selv jeg da..
Recommended Posts