Gå til innhold

plages med el nett til 745 i e30.. får ikkje bensin ..

Anbefalte innlegg

Skrevet
kun du ha skjekka på ledningen inn på førdelarn din om du har 5-6 volt eller 12 v inn på den??

Det kan jeg sjekke.

hold på å målet nåh i sta.....her er d noe merkeli...har 12v på alle ledning ut av hjern nor tenninga står på....

Er 12v nesten overalt til meg også når tenningen står på. Hjernen skal sende pulser med minus til dysene når du drar på startern.

Ta av jordingen ved fuelrailen ved dyse 6 og skrap rent så hjernen har skikkelig god jording. Blokka må også være godt jordet i karrossen.

Skrevet

har 10.63 volt mein æ...... har prøvd å fiksa på jordn her..men skjer lite.... kan du skjekke om du har mange volt på den kontakten som går inn på førdelarn nor tenninga står på??

byn å bli nåkka lei nu :o veit ikje om en hjerne til denne???

lurte på om æ må bytte førdelarn på min...ser ut som halvgivarn inni der e røkke...lurte på om den kan ha nåkka me bensin å gjør??

Skrevet

Bilen er oppe å går ja. Bytta drivaksling igår og sveiste om eksosen så den blir mere kjørbar. Skal få målt volten på fordelern idag.

Det er 325 understell på bilen og det skal vell tåle 400hk, men spørs jo hvordan det blir behandlet... Bilen har gått tidligere med 3,2 m30 og den fikk gjennomgå så en drivaksel i ny og ne må man vell regne med :wink:

Motoren går ikke på tomgang enda nei. Har stremt vaieren så den går på 1200 omd. Skal vell finne ut av det også.

Skrevet

høres bra ut:) arti å kjøre på???

masse framtong din bil då??

vore fint vest du hadde fåd målt:) bynner virkelig å bli lei utta å ikje få til noe :S

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...