Larswilliam Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 sist jeg fylte, så fyllte jeg når nåla var rett over rød. da gikk det på 35 liter. står at tanken skal være på 55, betyr det at jeg hadde igjen så mye som 20 liter? hvor lenge kan man kjøre når det lyser?
Stianvi Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 når det begynner å lyse, altså under rødt og rett under den hvite streken. så har du ca 10liter igjen=)
Larswilliam Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 så det er såppas ja. tenkte det var tomt da jeg
JulianS Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Det du gjør er å fylle en 5-literskanne med bensin, kjøre til lampa lyser, nulle ut trip-telleren og se hvor langt du kan kjøre før det er tomt
Heimstad Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Det du gjør er å fylle en 5-literskanne med bensin, kjøre til lampa lyser, nulle ut trip-telleren og se hvor langt du kan kjøre før det er tomt Eventuelt fylle bensin når du begynner å nærme deg rødstreken. Det har funka for meg i alle år.
Bimmerhansen Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 hvis du har e30 med 6er så er bare svaret, fortere enn du trur;=} haha,, beklager usaklig innlegg
AVT Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Er det noen som har et bilde av bensin-varsellampen på e30? har aldri sett denne lyse før... Hvor mye bensin har man forresten igjen når den begynner å lyse?
Carlos Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Er det noen som har et bilde av bensin-varsellampen på e30?har aldri sett denne lyse før... Hvor mye bensin har man forresten igjen når den begynner å lyse? når det begynner å lyse, altså under rødt og rett under den hvite streken. så har du ca 10liter igjen=)
AVT Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Takk! hehe, jeg har drevet å vært skikkelig bekymret for å gå tom for bensin når jeg har nærmet meg det røde feltet jeg. Men det hadde jeg tydligvis ikke trengt å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå