Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som fikser småbulker uten lakkering i Vestfold, evt. Østlandet?

En eller annen j**** noldus som har smelt døra i siden.. :(

Vet om et par som er meget dyktige i Rogaland, men det blir litt langt...

Skrevet
Noen som vet om noen som fikser småbulker uten lakkering i Vestfold, evt. Østlandet?

En eller annen j**** noldus som har smelt døra i siden.. :(

Vet om et par som er meget dyktige i Rogaland, men det blir litt langt...

Jarle Hovde

karosseridoktor.no

Han har vel tilhold på Hamar, men farter mye rundt. Vi bruker han med jevne mellomrom, og kan iallefall si at han kan sine saker!

Skrevet

Jarle Hovde

karosseridoktor.no

Han har vel tilhold på Hamar, men farter mye rundt. Vi bruker han med jevne mellomrom, og kan iallefall si at han kan sine saker!

Låner tråden litt jeg Gunnar.

Vet du noe om priser han tar Espen M33?

Bil Xtra har vel et sett med sugekopper til dra ut bulker, noen som har erfaring med dette?

Skrevet

Jarle Hovde

karosseridoktor.no

Låner tråden litt jeg Gunnar.

Vet du noe om priser han tar Espen M33?

Bil Xtra har vel et sett med sugekopper til dra ut bulker, noen som har erfaring med dette?

Vi betaler alltid en totalpris for alle bilene han går over, så kan ikke si eksakt hva han tar pr/bil eller karosseridel nei.

Men med tanke på hva lakkering av de samme karosseridelene ville ha kostet så er han veldig rimelig. Samt at han kan dette, så resultatet blir bra. Å prøve og feile selv tror jeg fort kan gjøre vondt verre.

Skrevet
gå inn på http://www.skadevekk.no

de er kjempe dyktige og holder til ved siden av stenshagen. Så kan du komme innom meg å prøvekjøren en bil, mens de fikser på bilen.

Om du mente meg kunne det vært intressant, bare jeg ikke ender opp med ny bil da, he he :-).

Skrevet
gå inn på http://www.skadevekk.no

de er kjempe dyktige og holder til ved siden av stenshagen. Så kan du komme innom meg å prøvekjøren en bil, mens de fikser på bilen.

Om du mente meg kunne det vært intressant, bare jeg ikke ender opp med ny bil da, he he :-).

det kan gjelde deg å! Bare si fra, dvs send meg en pm. Jeg kjenner han som driver det godt og han har lyst til å være med på treff en gang. Kan da vise hvordan de gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...