mEhE Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 hvor er oljepåfyllingstanken til clutchpedalen?bilen har stått en lang stund nå men endelig klar til prøvekjøring.mangler kun å lufte bremsene.men clutchen er det ikke liv i .så lurte på om jeg må fylle på olje..?røret går jo direkt fra girkassen til pedalen ser det ut som.uten noen påfyllingstank? får den ikke i gir når motoren er i gang.kan jo også være at det har hengt seg/rusta fast inni.:)hva tror dere?clutchen fungerte når jeg avskiltet bilen for ca 4 år siden.også stått ute 1år.
Kobar Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 clutchen går på samme system som bremsene, så det er bare å lufte bremsene og fylle godt på med bremseveske så virker nok clutchen også var slik på min 85 318 ihvertfall
mEhE Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Takker.tror jeg har lest dette tidligere,men synes det hørtes noe spesielt ut.så viste ikke om det stemte..men da lufter jeg bremsene å håper på det beste.
mEhE Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Takker.tror jeg har lest dette tidligere,men synes det hørtes noe spesielt ut.så viste ikke om det stemte..men da lufter jeg bremsene å håper på det beste.
verticalescape Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Du kan også pumpe på clutch pedalen MASSE Kan hende det blir bra da.
Johnsen86 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 De har samme reservoar, men clutchen luftes uavhengig av bremsene. Er luftenippel nede på slavesylinderen på girkassa. Kan være knot å få lufta, kan ofte lønne seg å ha en pumpeflaske(ketchupflaske f.eks) å trykke bremsevæske inn i luftenippelen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå