Roadfly Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Hallo, eg har et problem med sikring boksen, er dt noen som kan fortelle meg hva sikringer som skal ligge kor, og kor mangen amp? mangler en del sikringer kan man si, evnt slenge inn noen bilder? baklys funker ikke, kjørecomputer funker ikke, dårlig lys i instrument hus osv. noen tips på hva eg kan gjøre? har tatt ut av alt interiør bare dashbordet igjen, det skal ikke utav:) her er sikringboksen, på tide med et nytt kamera kanskje xD
Roadfly Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Jaja, No Forsvant Dashbordet Ut Og så :/
bmwstein Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 står det ikke på lokket der da ? : o det gjør det ivertfall på e28.. der står det hva som er hva på lokket ; )
Roadfly Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Skrevet Juni 19, 2010 Nja, Eg har prøvd og se på lokket. Men eg e ikke helt med på hva dei mener xD
Markus E30 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Står i innstruksjonsboka, som også er service hefte, hva som skal være der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå