dram1983 Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 plutselig i dag begynte bremsepedalene å ta sent og langt inn.. så det var lite bremseveske, så fylte på.. merka det samme skjedde en gang til, og stoppa.. så det drypte bak under bilen midt under baksetene omtrent.. Noen som har greie på dette? Er veldig avhening av bilen, så fint hvis jeg får no svar
LinkE34 Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 jekk bilen opp, også sjekker du bremserørene, kan hende det er rustet hull, selvom det er lite sannsynlig, men eg ville sjekket bremserørene
Bonden Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Bremserørene på E 39 er ganske utsatte for rustangrep på begge av bilen sider der du forteller ,rett i framkant av drivstofftanken.
dram1983 Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 er det mye jobb og bytte det da? dyrt? skjer jo selfølgelig når man er blakk og jobber et sted uten kollektivforbindelse
Bjølle Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Bremserørene originalt koster ca 300 kr for begge sider om du kjøper på GS bildeler. Går også an å kjøpe kobberrør i meter, disse er lettere å bøye. Det er "lett" å bytte selv om du har tilgang på bukk. Med lett mener jeg: det krever ingen spesialverktøy, du ser intuitivt hva du skal gjøre, men det tar bare mye tid. Og det er en skikkelig grisejobb.
LinkE34 Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 du kan kjøpe sann aliminiums tape da, også bare tape som faen, også ha med ekstra bremse væske.
JTS77 Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 du kan kjøpe sann aliminiums tape da, også bare tape som faen, også ha med ekstra bremse væske. Teipe rusta bremserør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå