stiann Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 har ett, men mangler kula;/ ok er liksom like langt da. kula var dyr så jeg
bunshi Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 hoi! har ett som har sitti på bmw e34. er usikker på om dette passer, men det vet kanskje du? jeg kan isåfall prøve det på noen jeg kjenner sin e36 om ønskelig. eneste problemet er at "kroken" som er avtagbar er vanskelig å låse opp. så det sitter på nå, men jeg har aldri klart å ta av den kroken. nøkler og alt følger med samt bolter. helt fungerende og fint hengerfeste. kunne det vært av interesse, så tester jeg det på en e36 Send meg en PM isåfall, har vanskelig for å klare å følge med på alt på forumet
stiann Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 hoi!har ett som har sitti på bmw e34. er usikker på om dette passer, men det vet kanskje du? jeg kan isåfall prøve det på noen jeg kjenner sin e36 om ønskelig. eneste problemet er at "kroken" som er avtagbar er vanskelig å låse opp. så det sitter på nå, men jeg har aldri klart å ta av den kroken. nøkler og alt følger med samt bolter. helt fungerende og fint hengerfeste. kunne det vært av interesse, så tester jeg det på en e36 Send meg en PM isåfall, har vanskelig for å klare å følge med på alt på forumet det fra e34 passer nok desverre ikke på e36
duemorty Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Har henger feste men det er ikke avtagbart. Vet ikke om det er av interesse?
stiann Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Har henger feste men det er ikke avtagbart. Vet ikke om det er av interesse? skulle helst hatt avtagbart, skal på en cab og det ser jo ikke helt lurt ut med krok på denne. men hva slags pris hadde du tengt deg? kan vurdere det vis jeg ikke får tak i avtagbart
duemorty Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Vet ikke helt hva noe sånt er verdt jeg. så er no bare til og slenge ett bud.
eveness Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 har avtagbart hengerfeste til deg! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24415422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå