mrrogne Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hei, lurer på å selge min 320 sedan, så eg lurer på ka folk e villige til å gje for bilen berre å komme med bud. eg har hatt bilen litt over 1 år, og sia eg kjøpte den så har eg montert fullt skinn interiør ikkje sport, stor kjørecomputer, el-vindu framme, el takluke ( funka ikkje heilt enda, må ha ny wire), bilen har rulla nesten 240.000 km, bakstillinga har eg sveisa inn m3 forsterkninga, det gjor eg sammtidig som eg bytta traversforinga satt inn powerflexforinga, det sitter bilsten b10 senke sett på, usikker på kor masse det er senka, bestillte 60\40 men trukkje det va de eg fikk panseret bør byttast pga rust, og det er ei rustbolbe på førerdøra, og passasjer døra er bytta og er i en litt anna svart farge så den bør lakkast, og kanalen på høgre side har fått seg en bulk. ska ta fleire bilde litt seinare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomzerk Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 årsmodell og evt prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 år modell er 92 eller 91 :S blei litt usikker men er en av dei i den 5 månen vertefall pris hakkje peiling 40? døra blir lakkert snart og bulken i kanalen blir fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå