Lapin Kulta Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Hei igjen! Legger ut bilder av førstebilen min. Endelig fått lånt meg et høvelig kamera. Det er en 95 mod. E34 som er rulla 277.000 km Pussa den opp i vinter og syns jeg fikk et greit resultat! Men magler enda skikkelig senk og felger. Kommer nok etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 tøft at du ikke kjører kjerring-drivstoff(bensin) slik det skal gjøres, bare masse senk og 17" kantfelger så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 tøft at du ikke kjører kjerring-drivstoff(bensin)slik det skal gjøres, bare masse senk og 17" kantfelger så er du i mål Hehe, takker. Men blir nok å kjøre 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sverreidar Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Skal si det ble et bra resultat, men syns ikke senking vil gjøre den så fantastisk mye bedre, den ser jo bra ut slik den er:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Takker for det! Senk blir det nokk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hei! Slenger ut er par kjappe bilder av nyfelgene. Skal ta flere og bedre bilder etter hvert. Nå mangler jeg bare senk så er jeg så og si i mål Valget på felger falt på BBS LeMans reps Fikk BMW-senterkopper i samme forsendelse, men disse passet kun bake. Sjekka dim på senterhullet og det var støre bak en foran. Ergeli, men men. Ringte GS og de skulle sende nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Pen bil E34 går aldri av mote. Interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe, takker! Har ikke tatt det enda, men skal få det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Er veldig sugen på sånne felger selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 dim på de felgene der da?? ble nice. som di sier: senk og du er i mål, og selvfølgelig grå/sorte bakblinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 fin bil. Men vær så snill og ikke kall di felga for bbs lm. for det er det ikke. Ikke ta det ille opp. Har slike hjul selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 dim på de felgene der da??ble nice. som di sier: senk og du er i mål, og selvfølgelig grå/sorte bakblinkers Felgene er 18". Har 225.40.18" foran og 235.40.18 bak Felgene er 8,5" og 9" brei Sorte blinkers kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 veldig fin vogn men skulle hatt noe kant på de felgene... e34 må ha noe bøst noe... syns egentlig den tok seg bedre ut med de andre felgene,, litt mer "tidsriktig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Tidsriktig med E39 m5 replika er vel å ta hardt i. Jeg har sansen for E34 touring, men "bbs lm" blir feil på stor 5er. Jeg syns også felgene ble for pinglete om du skjønner. Det er for mye strekk i dekk. Få på 255/265 bak så kanskje det blir bedre. Bilen har potensiale..med riktige felger. Ellers har du en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 er jo ikke strekket som er feil, du trenger 20mm spacere på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå