Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen! Legger ut bilder av førstebilen min. Endelig fått lånt meg et høvelig kamera.

Det er en 95 mod. E34 som er rulla 277.000 km :D

Pussa den opp i vinter og syns jeg fikk et greit resultat! Men magler enda skikkelig senk og felger. Kommer nok etterhvert! :D

g1no0ztfortpuinuzn6l.jpg

0osp3gt2c4q6sx95ohgt.jpg

hzo2pgehrw82dssxbg61.jpg

eqs5xv7qicuaro95hvzn.jpg

4saq2nf5nsw3azcymic3.jpg

c59zvgvvbx5h39ypsrfj.jpg

c59zvgvvbx5h39ypsrfj.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei! Slenger ut er par kjappe bilder av nyfelgene. Skal ta flere og bedre bilder etter hvert. Nå mangler jeg bare senk så er jeg så og si i mål :D

Valget på felger falt på BBS LeMans reps :D Fikk BMW-senterkopper i samme forsendelse, men disse passet kun bake. Sjekka dim på senterhullet og det var støre bak en foran. Ergeli, men men. Ringte GS og de skulle sende nye! :D

uiavfi6a06fa3weukoxe.jpg

zhpokldltzg539d0x0ac.jpg

jf9h5re7uz9qllqdkglg.jpg

Skrevet

fin bil. Men vær så snill og ikke kall di felga for bbs lm. for det er det ikke. Ikke ta det ille opp. Har slike hjul selv.

Skrevet
dim på de felgene der da??

ble nice.

som di sier: senk og du er i mål, og selvfølgelig grå/sorte bakblinkers :wink:

Felgene er 18". Har 225.40.18" foran og 235.40.18 bak :D Felgene er 8,5" og 9" brei :D

Sorte blinkers kommer ;)

Skrevet

veldig fin vogn men skulle hatt noe kant på de felgene... e34 må ha noe bøst noe...

syns egentlig den tok seg bedre ut med de andre felgene,, litt mer "tidsriktig"

Skrevet

Tidsriktig med E39 m5 replika er vel å ta hardt i. Jeg har sansen for E34 touring, men "bbs lm" blir feil på stor 5er. Jeg syns også felgene ble for pinglete om du skjønner. Det er for mye strekk i dekk. Få på 255/265 bak så kanskje det blir bedre. Bilen har potensiale..med riktige felger. Ellers har du en pen bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...