j0lle Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Hei! Sliter litt med å få start på bilen om dagen., E46 320cd. Bilen har vært hos Asker Elektordisel, og de har fastsatt at dyser og høytrykkspumpe er i orden. Problemet er den bakerste pumpa, som ligger under setene bak. Jeg kan høre når jeg får startet bilen, ved at pumpa starter. Starter ikke pumpe med en gang, må jeg skru av og på tenninga flere ganger.... helt til den kommer.. (alt i fra et par min til 15 min) Bilen kommer og går, noen uker er den helt fin, men de siste dagene har den vært vanskelig. Jeg ser kontakta til pumpa når jeg tar ut baksetene. Når jeg holder på pumpa og prøver å starte bilen, kjennes det ut som det er en vifte som starter.. (?).. Det tekker hvertfall der nede.. Noen tips til hva jeg kan sjekke? Må pumpa byttes eller kan det være noe rele greier som gjør at den kommer å går.. Takker på forhånd for alle svar!
E28 TURBO Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Ville sjekket at det ikke er releet som tuller med deg! Høres ut som lagrene som er slitte, og at de klyper litt, og at den derfor er vond å starte, men når den først kommer igang vil den klare å gå. Ville prøvd å bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå