Olan Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Hva er det som kan forårsake slark i drivverket ved av/pågassing ? E34 sedan. Takker for svar
bmwmann24 Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 traversforinger kanskje, om du merker at bakstillinga dunker å nærmest flytter seg? kanksje mellomaksel-opphenhet? evt Hardyskive!
Erik_S Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Sjekk at diffen faktisk henger fast. På E28'n min var samtlige bolter løse
Olan Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 Bytta traversforinger her om dagen og bli litt merkbar forskjell, men LANGT ifra bra! Virker som bakstillinga nærmers flytter seg ja, flere ganger slarket bare eskalerer noe i satan hvis jeg ikke trår inn clutchen. Venter på nytt diffoppheng fra schmiedmann som ble bestilt 18 MAI
Olan Posted May 18, 2011 Author Posted May 18, 2011 Hva ble dommen her? Klunker litt bak i min også nå... Så vidt jeg husker så ble det noe bedre når opphenget ble byttet, men bytta diffen i høst og da ble det tyst baki der Diffen var rimelig sliten fra før av
Recommended Posts