nightmare Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 16" 225/50 tror jeg... pirelli dekk. Et 20, 5x120 hei. selger dissa felgene, med dekk. sto på min gamle bmw. er ikke noe fine felger, skrapa opp osv. går som f.eks Burne dekk. husker ikke helt men. mins at de ikke er helt runde heller. men er vell vert gummien som er igjen på de iallefall hehe forventer ikke all verden for dissa. Bud motas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 bare å slenge ut et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 merke felg du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 jeg vet ikke. står Advanti racing i senterkoppen.. bare å slenge ut bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 800 så er di solgt. eller bud di er er ikke så ille. 200kr felgen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 noen ?? ingen som vill ha noe herjedekk. jeg kjørte med de fra larvik til hamar lix. tur retur. er ikke så ille.. BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 hmm.. ingen..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 500 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå