lamar81 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Da har jeg endelig kjøpt nye felger til vogna. Var på GS bildeler på Ensjø. Bilen er en 04 320i, rekkesekser, kjøpt i fjor sommer. Er senket 40/30 med Supersport fjærer. Felgene er GS Infinity 18", 225/40 foran og 255/35 bak. Planlegger lett soting av de 5 bakre rutene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 flotte felger subber det med 255 bak? Flott bil med flott motor planer videre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takker Ikke merket eller sett noe subbing. Har hatt tre personer og flere kofferter baki.... So far, so good... Blir litt soting etter hvert, ellers ingen store planer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Denne så pen ut. Flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Da har jeg kjøpt og montert krom ringer rundt instrumentene. Var veldig enkelt og ble fornøyd. FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Og jeg har fått på Bmw senterkopper på felgene...gjorde seg veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 blir bra dette felgene ser bra ut, har faktisk lyst på ett sett selv for å lakkere de hvite. kan du ta flere bilder av bil fra siden? jeg vurdere 40/20 senk og lurer på om det er nok eller passelig som sånn du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takk Har et bilde liggenes fra jeg vasket bilen sist. Kan godt fikse noen flere etter hvert. Min er senket 40/30, har litt lyst å senke den mer foran. Vurderer nye justerbare dempere og fjærer neste sommer. Har en liten jente på vei, så kan ikke gjøre bilen for hard. Ellers fornøyd med senken. Mange av planene mine blir desverre nedprioritert mot barnesete etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 takk for bilde! ble litt usikker på hvor mye jeg vil senke bilen. Du har overbevist meg å senke mer enn 40/20. 30 bak på din så jo meget bra ut. Ser ut som det er mer å gå på foran ja! Har du prøvd snøføre med denne senken? Gikk det bra? Eller kan du gå 10 til mer foran? Man kjører kanskje med mindre felger på vinteren, men det har vel ikke noe å si pga lik rulleomkrets? gratulerer med jente på vei! Selv har jeg en gutt på vei (derfor handlet stasjonsvogn) ja, ser den at bil må ned prioriteres fremfor unge (iallfall med den lønna vi har her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Ikke prøvd bilen med senking på vinterføre enda, men tviler det blir noe problem. Senkeskåler er blitt vurdert.... Kjører på noen kjipe 16" om vintern, men samme rulleomkrets, så bilen er akkurat like lav/høy. Prøver få tak i noen org. 17" m-tech felger til vintersesongen.... Gratulerer med gutt på vei! Blir moro med barnesete, barnevogn +++ i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Kjøpte meg pendle/vinterbil i høst...tok et par vinterbilder i ettermiddag. Golf 1,6l, 1990 modell. 98% rustfri.....har lyst å lage tyskstuk på den til våren. Ellers skjer det lite på Bmw fronten, blitt barnebil det nå.... Litt inspirasjon mot våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå