daffaen Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 holder på med service på min 730DA sport har byttet det meste av filtre nå men kom til drivstoff filteret nå. men hvor ligger dette? er ikke filter innsats men en lang "tube" med inngang i ene enden ser ser det ut til at det skal festet med klips og andre enden med en tut som ser ut til og sittes fast med slange klemme eller noe slikt. noen som har peiling ?
painkiller Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Bare følg slangene fra tanken. Har kun bytta Bensinfilter før, disse sitter under bilen, fjærner dekselet som er under bilen ved førerdøra, sitter der vartfall på e46 og e39.
daffaen Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Bare følg slangene fra tanken. Har kun bytta Bensinfilter før, disse sitter under bilen, fjærner dekselet som er under bilen ved førerdøra, sitter der vartfall på e46 og e39. ok. har hørt at det er flere som sier de sitter under bilen. skal ta meg en dag og få den opp på bukk og se litt under. sattser påat jeg finner en løsning på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå