Breitling Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 har bare aldri hørt om at noen har sliti med det da, så tar det som mange sier: på en av 10.000 biler så skjer det. Tull og tøys. De fleste vet ikke en gang at de har det, jeg hadde det på min E36, jeg merket det ikke før jeg hadde av bakstillingen og så sprekkene. +1 Man merker det ikke før karosseriet svikter og man har et eller flere hull i innfestningen. Flott dunkelyd av det gitt
Breitling Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Tilbake on-topic igjen i denne posten. Har i helga tilbakelagt 900+ kilometer med bilen, og problemet med risting fra girkasse/kardangområdet kommer KUN ved lave turtall da jeg skal sette bilen i bevegelse. Og KUN ved varm motor Har skjekka opphenggummi/lager til kardang, samt Hardy, og begge disse så meget bra ut. Kan det være at clutchen på byttes??? Mener jeg fant en tråd for en stund tilbake der det var en som hadde samme problemet som meg på en E46, og i hans tilfelle mener jeg det var defekt clutch. Noe inputs?? Evt hvordan skjekke om clutch er meget slitt?
jsr-Racing Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 er ikke diffen din som holder på og ryke da?? eller en litt bøyd drivaksel?? vet ikke om du herjer mye eg men på kompressor bilen min den spiser differ og har da vert antydnig til ditt problem med det,, btw har klippt/ bøyd ett par drivaksler men da er det mye herjing eller det kan vere girkasse festet ditt som er løst men det sjekket du vell når du så på hardyen tenker eg..
Breitling Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Nope, diffen er i god stand, samme er drivakslene. Kan vel telle på en hånd hvor mange ganger jeg har svinekjørt/svidd gummi med bilen i perioden jeg har eid den Festene til girkassa er greie. Hvis de uansett skulle ha vært defekte, så ville symptomene vært annerledes, og ikke bare vist seg når motor er varm og under krypekjøring
jsr-Racing Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 hehe oki.. ja er vell det.. leste litt dårligt vert lenge oppe og jobbet i natt hehe .. håper vertfall du finner ut av det.. er noe dritt når ikke alt er på stell lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå