Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1mm dreiing av stempler og 2mm stålpakning gir ca 8.9:1 i komp.

kontakt PPF i sverige,de kan alt om M50B25 turbokonverteringer.

Skrevet

tenkte og o-ringe blokk og kjøre originalpakning. er det ikke det som er mest holdbart?

da må jeg dreie 3 mm for og komme ned til 8.9:1 i komp?

Skrevet

blir ikke mye igjen av stempla dine da gitt..:)

Jeg ringte en kompis av meg som har en Corolla med M50B25 turbo motor i og spurte hva han hadde gjort.Han har rett over 400hk med det oppsettet jeg nevnte.Funker fjell.

Skrevet

Ja. Tråden du legger i de freste o-ring sporene presser på undersiden av pakningen (under stålringene i den orginale toppakningen). Du kan selvfølgelig ha en annen tilsvarende toppakning i litt tykkere dimensjon om det er fordelaktig, men helt avgjørende at det blir press på riktige plassen, ellers går alt til helv.

Pyramidringer derimot må man ha spesialtoppakning uten sylinderringer, der pyramidringene fungerer som hermetisk forlenging av sylinder/forbrenningskammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...