andybooy Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Hvor mye skal man dreie stempler på en m50b25 for og senke kompresjonen til rundt 9:1
Gman Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 1mm dreiing av stempler og 2mm stålpakning gir ca 8.9:1 i komp. kontakt PPF i sverige,de kan alt om M50B25 turbokonverteringer.
andybooy Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 tenkte og o-ringe blokk og kjøre originalpakning. er det ikke det som er mest holdbart? da må jeg dreie 3 mm for og komme ned til 8.9:1 i komp?
Gman Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 blir ikke mye igjen av stempla dine da gitt.. Jeg ringte en kompis av meg som har en Corolla med M50B25 turbo motor i og spurte hva han hadde gjort.Han har rett over 400hk med det oppsettet jeg nevnte.Funker fjell.
Bmw_325i_ Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 veit ikke hvordan m50stemplene er i forhold til m20. jeg tok 3mm av mine. squish arealet eksisterte kun ved navn omtrent. hehe.
andybooy Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 hvilke toppakninger bruker man sammen med o-ringet blokk. vanlig original pakning?
oddis Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Ja. Tråden du legger i de freste o-ring sporene presser på undersiden av pakningen (under stålringene i den orginale toppakningen). Du kan selvfølgelig ha en annen tilsvarende toppakning i litt tykkere dimensjon om det er fordelaktig, men helt avgjørende at det blir press på riktige plassen, ellers går alt til helv. Pyramidringer derimot må man ha spesialtoppakning uten sylinderringer, der pyramidringene fungerer som hermetisk forlenging av sylinder/forbrenningskammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå